4 octombrie 2014

La braț cu destinul

 Când păpușarul trage sforile potrivite după scenariul potrivit iese spectacolul perfect. Însă pentru asta trebuie sa îți iei de mână destinul și să vă luați bilete în primul rând la spectacolul vieții. Iar acesta nu este un spectacol de comedie, ci este unul trist si vesel, real și realist, dar în primul rând viu. Și dacă rețeta fericirii este atât de simplă, apucă-te de gătit! ACUM. În viața mea, păpușarul acela care plănuitește migălos spectacolul este Dumnezeu. Mă însoțește oriunde și ține ațele astfel încât mă face să cad mereu în picioare. Cum? Numai pisica poate face asta? Iată că pot și eu,și tu, și tu. Tot El creează  surprize. Recent, mi-a făcut o surpriză extraordinar de emoționantă. A adus un om special în viața mea, fapt de care aveam reală nevoie. Prima dată am urmărit acel om din fața televizorului și a calculatorului. Am văzut un material video care m-a făcut sa plâng și să realizez că schimbarea ESTE într-adevăr în mâinile noastre, ale fiecăruia în parte. Mi-am spus atunci că respectul și aprecierea nu sunt suficiente pentru un om ca acela. Am făcut din persoana respectivă un model. I-am scris pe blogul personal un comentariu în care am ținut să-i mulțumesc și să îi mărturisesc că ma inspiră. Am reușit astfel să mă bucur de idolul meu, pentru ca mai apoi Dumnezeu să îl aducă din nou în viața mea, la scurt timp, însă de data aceasta în realitate. Am avut deci onoarea să îmi privesc in ochi modelul: PAULA HERLO. Am fost la Cinemateca Eforie, unde a avut loc un masterclass susținut de Paula Herlo si găzduit de DocuArt. Am avut curs la Universitatea București, iar în timpul pauzei am intrat rapid pe Google Maps pentru a afla cum ajung la locație. Aveam curs până la 11, iar evenimentul începea- SURPRIZĂ!- la 11. Am început să alerg ușor, am trecut pe roșu si am întrebat în grabă un bărbat care este direcția corectă. Mulțumesc! În ritmul acesta am ajuns imediat la Cinematecă. Nu aș fi vrut sa întârzii și nu aș fi suportat să nu mă duc. Am salutat respirând greoi două doamne, una dintre acestea fiind Paula Herlo. Am văzut chipul acela puțin difuzat, dar mult stimat. M-am așezat in cel de-al doilea rând și am urmărit cu interes, entuziasm și o emoție teribilă un reportaj marca "România TE IUBESC", în premieră. Am avut fiori în tot corpul și am lăcrimat la început. Apoi, doar am zâmbit. Paula Herlo nu știe nici acum că fata emoționată din al doilea rând, îmbrăcată în sacou și zâmbitoare o consideră un model. Nu am avut curajul să-i mărturisesc atunci ce înseamnă dumneaei pentru mine ca jurnalist și apoi ca om. Nu o cunosc, însă imi este foarte clar că numai un om nobil schimbă atâtea vieți. De aceea, îi mulțumesc încă o dată Paulei Herlo pentru faptul că a apărut în viața mea. Eu știu scopul și știu foarte bine ce a schimbat. M-a determinat să înțeleg ce înseamnă mai presus de ambalaj lumea și jurnalismul, m-a făcut să iubesc mai mult meseria de care m-am îndrăgostit și pe care o voi urma cu drag. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru oamenii care îmi împodobesc destinul, iar acestor oameni, pentru că mă fac să mă simt OM. În continuare, voi merge la braț cu destinul pe drumul meu și voi aprecia personajele din spectacolul vieții mele pentru rolul pe care îl joacă.
P.S.: Cu această ocazie îi mulțumesc și Georgianei Mihalache, persoana care m-a anunțat de eveniment.

Citatul zilei:  Dacă rețeta fericirii este atât de simplă, apucă-te de gătit!

2 comentarii:

  1. Superb! Din nou o poveste ce inspira.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!Acest "din nou" mă face să cred că nu este prima vizită pe blog.Mulțumesc cititorilor fideli. :) Totodată îmi pare rău că nu am mai postat de mult.

      Ștergere