24 octombrie 2014

Ascultă-te!

Când faci ceea ce îți dorești, nimic nu îți poate părea prea greu.
Obosești cu zâmbetul de buze, suferi cu zâmbetul pe buze și plângi cu el tot acolo.
Dar dacă nu e așa, ai prefera să te afunzi într-o lume în care nu vrei să trăiești, o lume căreia nu îi aparții și care nu te cere?
Învață să faci numai ceea ce te face fericit!
Când m-am înscris la facultate și am aflat că am fost admisă mi-am creat propriul proverb- dacă îl pot numi așa- în care încă cred și probabil nu voi înceta prea curând să o fac. ”Dacă aș fi avut mai multe vieți aș fi făcut în fiecare altceva pentru a-i mulțumi pe toți. Cum am una singură, ei bine, voi face ceea ce îmi doresc EU”, mi-am zis atunci. E o lecție pe care mi-am predat-o singură și pe care nu intenționez să v-o transmit vouă pe un ton didactic, ci vreau doar să vă amintesc să vă faceți temele, acum că ați trecut peste notițe o dată. Da! Se pare că uneori ceilalți știu mai bine decât noi, decât familia noastră sau decât Dumnezeu ce ni se potrivește mai bine. Ce oameni! Dar ce înzestrări nebănuite!
Tot în acest context am realizat că oamenii știu nemaipomenit de bine să dea sfaturi(desigur, sfaturi pe care ei la rândul lor nu au reușit să le urmeze). De ce acum ne condamnați pe noi și ne limitați universul?

 Lăsați-ne să greșim!
 Suntem oameni și nu ne desăvârșim până nu avem ocazia să călcăm strâmb. Știți cum se spune: cădem pentru a avea de unde să ne ridicăm. Dacă refuzați să faceți ceea ce simțiți cu pretenția că ”știu alții mai bine”, fiți siguri că vă înșelați amarnic. Eu cred că este mult mai important să ne ascultăm inima pentru a nu regreta mai târziu. Iar când lumea ne întrece așteptările, nu putem decât să fim cei mai fericiți și împliniți pentru că pe drumul corect, fie că dai de gropi, fie că descoperi scurtături, fie că e greu de parcurs, vei ajunge mereu la destinația corectă.
Închei discursul meu prin a vă ura ca tot ceea ce vi se întâmplă să fie ceea ce v-ați dorit să vi se întâmple.


Citatul zilei Lăsați-ne să greșim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu