26 septembrie 2014

Oamenii sunt medicamente

Da! Uneori, oamenii sunt medicamente. Ne fac să ne simțim mai bine fizic și psihic. Iubirea lor este cel mai bun ingredient naturist, iar prezența lor este deja o confirmare a faptului că niciodată nu suntem singuri în asta. Pentru că vor fi acolo și vor suferi alături de noi. Pentru că vor râde când vom rosti „mi-a trecut„. Pentru că dacă suntem triști, ei sunt acolo pentru a ne face fericiți.
Suntem niște norocoși pentru că îi avem pe cei care ne iubesc!
Mi-am dat seama că oamenii sunt medicamente acum câteva zile, când nicio pastilă nu ar fi putut distruge starea în care mă aflam. Eram foarte tristă. Atunci, Edin, un om special pe care am avut norocul să îl cunosc, m-a făcut să râd atât de mult încât am uitat complet că în urmă cu două secunde eram cu moralul la pământ. Prin asta am realizat că încurajările celor dragi ne schimbă și avem nevoie de ele. De zâmbetele lor. De îmbrățișările lor. De acel pahar cu apă în deșert. De IUBIRE.
Am înțeles că suntem datori să le fim alături celor care depind de noi pentru a se simți mai bine. Și avem puterea să le schimbăm starea de spirit la 180 de grade doar prin mici gesturi și vorbe alinătoare.
Dacă te simți pe marginea unei prăpastii, cineva va fi mereu acolo să te apuce de mână și să te tragă înapoi pe pământ.
Dacă ai lacrimi pe obraji, cineva va fi mereu acolo să ți le șteargă.
Dacă ai uitat să zâmbești, cineva va fi mereu acolo să îți amintească să o faci.
Iar dacă suferi, acest „cineva„ este omul de lângă tine. Medicamentul tău.

Citatul zilei Suntem datori să le fim alături celor care depind de noi pentru a se simți mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu