21 august 2014

Oameni pentru oameni



Blogul meu a depăşit o mie de afişări de pagină, iar pentru asta nu pot decât să vă mulţumesc nespus vouă, celor care îşi rup din timpul personal pentru a citi ceea ce scriu. Se pare că v-au încântat rândurile pe care le-am aşternut pe pagina mea virtuală.
Îmi doresc mai mult de la mine. 
VOI sunteţi motivul pentru care scriu.
Este o adevărată încântare să observ că tot mai mulţi oameni îmi accesează blogul. Ţin să vă mărturisesc totuşi că mizez pe calitate, ci nu pe cantitate. Dacă reuşesc să schimb ziua fie şi a unei singure persoane, eu nu pot decât să mă bucur. Iar dacă tu eşti acela, îţi mulţumesc pentru că îmi permiţi asta. Îţi mulţumesc deoarece cuvintele mele ajung pe buzele tale, în mintea ta şi în viaţa ta. 
De ce scriu? Pentru că existaţi voi!
Răsplata? ... 
Vă spun că eu numesc scrisul artă. Şi am conştientizat un lucru: 
Arta se plăteşte nu în bancnote, ci în emoţii. 
Voi sunteţi acolo pentru mine şi eu pentru voi. Oameni pentru oameni. Cum natura are legile sale, la fel şi omul urmează instinctual un cod. Cum este circuitul apei în natură, oamenii se supun unui circuit NOI-VOI. Primii nu pot exista fără ultimii. La fel şi invers. Ce vreau să spun este că numai datorită vouă mă pot bucura de micile măriri de cifră care apar pe ecranul meu.
Vă aştept în număr cât mai mare!
Vă mulţumesc!

Citatul zilei: Arta se plăteşte nu în bancnote, ci în emoţii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu