26 noiembrie 2014

Ei nu știu

Ei nu știu că au fost zile în care am plâns și umărul tău a fost mereu acolo, complet disponibil.
Ei nu știu că ție îmi este ușor să îți spun orice.
Ei nu știu că ție am curaj să îți spun orice.
Ei nu știu că tu m-ai luat în brațe când am avut nevoie de o îmbrățișare.
Ei nu știu că mi-ai fost alături când credeam că sunt singură.
Ei nu știu că ai fost lângă mine când mi-a fost frică și m-ai calmat (sau ne-am speriat împreună).
Ei nu știu că uneori simt că mă cunoști mai bine decât mă cunosc eu.
Ei nu știu că mă gândesc că-ți datorez atâtea și nu-mi ajunge viața să-ți ofer tot.
Ei nu știu că meriți toate acele cuvinte ”te iubesc” pe care ți le adresez constant.
Ei nu știu că dacă am fost tristă tu ai fost persoana care a știut fără să mă întrebe că se întâmplă ceva.
Ei nu știu de câte ori am discutat împreună până târziu și parcă nu mai terminam.
Ei nu știu că mi-ai oferit mereu sprijin și înțelegere.
Ei nu știu că mi-ai dat sufletul tău și am grijă de el (cum pot eu).
Ei nu știu că încă învăț să te iubesc pentru că ți se cuvine mai mult.
Ei nu știu. Ei nu TE știu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu