28 noiembrie 2014

Cele două cuvinte

     Articolul îi este dedicat surorii mele gemene, Andreea Tănase, a cărei zile de naștere este sărbătorită astăzi, 28.11.2014, odată cu a mea.
     Cele două cuvinte nu sunt la mulți ani, pentru că ar fi trei. Normal! Ci sunt TE IUBESC.
Astăzi, de ziua ta, a mea, a noastră (știi tu), îți spun nu ”la mulți ani„ , ci că te iubesc. Acel ”te iubesc” pe care am grijă să îl spun zilnic (de parcă ar fi destul). Cel mai des ți-l adresez la telefon pentru că nu ne mai vedem atât de des, dar știi că sentimentele au aceeași valoare, fie că îți sunt aproape sau nu, fie că îți vorbesc sau îți scriu. 
Poate te întrebi de ce am ales să-ți spun asta când faci 19 ani. 
Facem, pardon. 
Simplu! 
Pentru că meriți.
Pentru că dacă ar fi să aleg o soră, te-aș alege pe tine. Pentru că dacă cineva este o bucățică din sufletul meu, aceea ești tu. Pentru că există cineva care mă face să mă simt completă: tu. 
     Când eram mică nu îmi dădeam seama cât de importantă erai pentru mine. Știam doar că aveam mereu pe cineva acolo cu care să mă joc, cineva cu care să stau în casă când ploua și cineva cu care râdeam în permanență. Probabil îți amintești ziua aceea când ploua teribil, tuna și fulgera, iar noi stăteam ghemuite în plapumă și ne uitam la ”Viața cu Louie”. Apoi a trebuit să stingem televizorul și pur și simplu am uitat de tot, deși eram speriate, prin simplul fapt că am stat de vorbă. 
Poate îți amintești momentul când la premierea din clasa aXII-a am strigat împreună cu colegii mei de clasă numele tău când ai urcat pe scenă. Am simțit atunci o mândrie de mamă.
Cred că nu ai uitat nici momentul în care viețile noastre s-au schimbat radical aici, la București. Am ales drumuri diferite, suntem la două capete complet diferite ale orașului și a fost greu la început. Totuși, reușim noi cumva să ne vedem și să menținem relația aceea de surori gemene.
Dar cel mai important moment l-aș numi pe acela în care, înainte să venim la facultate, mi-ai mărturisit că eu sunt cea mai bună prietenă a ta. A fost un sentiment special, o dovadă reală de iubire și o urmă de fraternitate sublimă în asta. Așa aș vrea să rămânem mereu.
     Revenind la prezent, acum știu ce însemni pentru mine. Ești o soră și o prietenă de nota 10. Un om special alături de care vreau să petrec clipele frumoase, dar și pe cele grele (pentru că vei fi mereu acolo să mă ridici, iar eu voi face la fel). 
     Te iubesc din suflet și îți urez ca lumea să devină complicele tău în cursa de prindere a fericirii. Înșfac-o și ține-o strâns și nu lăsa pe nimeni să ți-o ia. Îngrijește-te de sufletul curat pe care îl ai și nu permite nimănui să îl prăfuiască. Fii îngerul pe care îl știu și totul va fi bine. Să ai mult succes, multe împliniri, multe motive să râzi cu gura până la urechi, chiar de îți vor amorți obrajii. 
Să te bucuri de viață până la lacrimi și să guști din ea ca dintr-un vin bun: cu eleganță, puțin și intens.
La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu