27 august 2015

Cine sunt

Cine sunt?

Sunt ceea ce văd când am ochii închiși.
Un ghemotoc de sentimente care își fac de cap înăuntrul meu, pe care nu le pot controla, care te-au ales pe tine şi mi-au arătat ce înseamnă iubirea.


O grămadă de gânduri care îmi țin mintea ocupată, ca pe o cameră locuită intens, niciodată goală. Tot felul de preocupări, întrebări sau păreri care fac obiectul meditaţiei mele.

O credință puternică în eternitate şi destin.


O imagine, un obiect sau doar o iluzie...


Sunt un pic din oamenii pe care îi iubesc. Mă hrănesc fie cu optimismul lor, fie cu înţelepciunea. Alteori le gust nebunia sau le fur spiritul visător.

Sunt povestitorul propriei vieți. Un scenarist neinstruit, poate un intrus în propriul film.

Un străin pe o tablă de joc unde mai am numai o viață, o singură șansă să învăț regulile jocului și să îl câştig.

Nişte speranțe prăfuite şi alte câteva împlinite.
Nişte ani trăiţi şi alții pe care îi aştept.
Marea dragoste a cuiva.
Un nume pe buzele unui îndrăgostit anonim.
Părintele unui viitor copil.
Inspirația cuiva.
Duşmanul cuiva.
O urmă pe un drum deja bătătorit de alții la fel.
Un om.
O viață.
La fel.
Dar unic.


Citatul zilei: "Sunt un pic din oamenii pe care îi iubesc".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu