30 ianuarie 2015

Rămâi!

Mai rămâi! Mi-ai fost alături atâția ani și poate nu am știut să te prețuiesc.

Acum că trebuie să pleci trag de tine și aș vrea să-ți împrumut clipe, dacă aș putea. Ți-aș da clipe din viața mea fără să ți le cer înapoi. Ce sens mai are acum gratuitatea? Bunăvoința?
Tu trebuie să pleci. Îmi zâmbești confirmându-mi că mă iubești. Apoi dispari.

Nu ți-am spus, dar îmi va fi dor de tine.
Nu am recunoscut, dar am nevoie de tine.
Nu știu, dar voi ști ce ai însemnat pentru mine. Abia acum...

Ți-am citit scenariul vieții literă cu literă, dar nu am prevăzut sfârșitul. Speram la un final deschis. Unul în care să nu aflu ce se întâmplă cu personajele, cu destinele lor, dar să știu că ele există și le voi putea modela sau vom putea modela împreună această regie. Dar nu sunt eu omul de la montaj. Altcineva ține cârmele vieții tale și se pare că a hotărât să-ți dea drumul. 
O fi eliberare? O fi moarte? O fi dispariție? 
Nu știu. 
Vreau doar să rămâi!

Text inspirat din melodia ”Afire love” a lui Ed Sheeran. (fictiv)
Citatul zilei: Ți-am citit scenariul vieții literă cu literă, dar nu am prevăzut sfârșitul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu